I Magnifici Brutos del West (1964)

Alternatieve titels: Magnificent Brutes of the West | Los Brutos en el Oeste | Les Terreurs de l'Ouest

1 stem

Italië / Frankrijk / Spanje
Komedie / Western

geregisseerd door Marino Girolami
met Ettore Bruno, Aldo Maccione en Elio Piatti

De gebroeders Brutos, die in het verre Westen leven, erven een begrafenisonderneming. Hun eerste cliënt wil dat zij het lichaam van zijn verwante naar een andere plaats vervoeren. De broers stemmen toe maar ze weten niet dat er in de doodskist geen lijk zit, maar een verborgen schat. Tijdens de reis worden de vier aangevallen en door Indianen gevangen genomen. Het hoofd van de Indianenstam is van plan elk van hen met één van zijn vier lelijke dochters te laten huwen. Na diverse hachelijke avonturen slagen de gebroeders Brutos erin de schat terug in handen te krijgen en in volle glorie naar hun eigen streek terug te keren. Maar ze worden wel achtervolgd door de vier trouwlustige Indiaanse vrouwen...