Let 'em Have It (1935)

Misdaad

geregisseerd door Sam Wood
met Richard Arlen, Virginia Bruce en Alice Brady

Centraal staan de training en avonturen van de jonge federale agenten Mal Stevens, Van Rensseler en Tex Logan. Nadat ze de kidnapping van de bekende Eleanor Spencer, een oude vlam van Van Rensseler, hebben verijdeld, wordt Mal verliefd op haar. Ze zijn echter elkaars tegenpolen wat betreft de betrokkenheid van haar chauffeur Joe Keefer. Zij is heilig ervan overtuigd dat hij onschuldig is, terwijl Mal weet dat haar chauffeur erbij betrokken was. Ook de wil van haar jongere broer Buddy om mee te doen met de federale agenten zorgt voor de nodige spanningen.