Au Pair (1999)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Mark Griffiths
met Gregory Harrison, Heidi Lenhart en Jane Sibbett

De droom van de veelbelovende universiteitsstudente Jenny Morgan valt aan diggelen, wanneer ze verneemt dat het bedrijf waar zij stage zou lopen op de fles is gegaan. Toch is Jenny vastbesloten om niet bij de pakken neer te zitten en contacteert onmiddellijk andere bedrijven. Maar hoe goed haar intenties ook zijn, niemand blijkt haar te willen aannemen. Dan ontmoet ze Oliver Caldwell van CCI, die haar vrijwel onmiddellijk een baan wil geven. Er is slechts één probleem: ze zou hiervoor naar Parijs moeten reizen. De volgende morgen zit Jenny, volledig bepakt en bezakt, in het vliegtuig. De ontgoocheling is groot wanneer ze ontdekt dat de 'belangrijke baan' eigenlijk niet meer is dan de au pair zijn van Oliver's kinderen...

avatar van Scorpio11
Vorige week op ARD gezien. Werd natuurlijk nagesychroniseerd. Misschien dat ik daardoor niet alle grappen heb begrepen. Maar voor de rest vond ik het een matige komedie die erg voorspelbaar was.

Een clichéfilm, niet veel originele wendingen. Leuk om 1 keer te zien, maar meer dan dat zou er te veel aan zijn.