Tales from the Dead (2008)

1 stem

Horror / Mystery

geregisseerd door Jason Cuadrado
met Yoi Tanabe, Toshiya Agata en Eiji Inoue

De film draait om vier verhalen die aantonen dat het kwaad niet ophoudt wanneer het leven beeindigd wordt. De onontkoombare en ondraaglijke pijnen van het leven, teleurstelling en wraak, dragen we mee naar het volgende leven. -"Home Sweet Home" -- Een familie, pas herenigd met een van hun vervreemde zoon, ziet de rotzooi aan van een ruziend paartje dat eerder in hun huis woonde. Rotzooi die bovendien een kwade reuk met zich meebrengt. - "Chalk" -- Een oude boekhouder, die probeert schoon schip te maken met het schrijven van een reeks romans over het criminele leven dat hij heeft geleid, ziet zich genoodzaakt wraak te nemen op een 'belanghebbende' die voorkomen wil dat hij zijn plan ten uitvoer brengt. -"The Dirty Business of Time " -- Een zakenman, voorheen altijd hunkerend naar succes en materiële rijkdom, komt eindelijk tot inkeer wat betreft zijn levenswijze tot nu toe. -"Shoko The Widow" -- De maitresse Shoko die een eigen draai geeft van het begrip "scheiding", resulterend in een stiekeme ontmoeting met de jonge Tamika.

avatar van 606
gave poster zeg en verhaal ja dat moet ik afwachten