Smother (2008)

Drama / Komedie

geregisseerd door Vince Di Meglio
met Dax Shephard, Diane Keaton en Liv Tyler

Als Noah Cooper (Dax Shephard) op zijn werk te horen krijgt dat hij ontslagen is, is zijn dag nog maar net begonnen. Thuis wordt hij geteisterd door de huwelijksproblemen met zijn vrouw, die o zo graag een kind wil. Maar dan komt zijn moeder met haar vijf honden bij hen inwonen en is de chaos compleet.

avatar van Tha Luz
Klinkt eigenlijk best vermakenlijk, weet iemand waar ik deze film kan krijgen?

avatar van fritsy
Klinkt eigenlijk ook best Cliché... Mischien op een paar hondjes na.

Standaard Keaton film alleen voor de echte fans.

avatar van alec
stinissen schreef:
Standaard Keaton film alleen voor de echte fans.

Mag het ook Dax Shepard fan zijn?
Shepard wordt (weer als vanouds) als loser neergezet. Een rol die hem op 't lijf is geschreven. Grappig verhaal met veel komische momenten (de instructievideo en op de bowlingbaan). Keaton lijkt een beetje op de automatische piloot te spelen. Aardige rollen van Ken Howard en de oversympathieke Mike White.
Een *3.5

avatar van Keane1983
Persoonlijk vond ik de film niet leuk.
Aan de moeder (al was het haar rol) begon ik me gruwelijk te iriteren (te-over-acting).
Het verhaal opzich vond ik dan wel leuk..maar het was allemaal net iets te gespeelt en te nep.
Van mij een 2.0*

avatar van laurel
Niks aan, niet grappig en een hoogst irritante moeder.
Verspilde tijd!!!