Sesso Nero (1980)

Alternatieve titels: Black Sex | Orgasmo Nero III

Italië
Erotiek / Horror
79 minuten / 83 minuten (dvd)

geregisseerd door Joe D'Amato
met George Eastman, Mark Shannon en Annj Goren

Mark Lestor lijdt aan een erge ziekte in zijn geslachtsdeel, waardoor hij het op de een of andere dag zal moeten laten amputeren. Als hij op een caribisch eiland aankomt en verliefd wordt op de eilandse schoonheid, waarmee hij zijn spelletjes speelt, heeft hij niet in de gaten dat zijn einde in zicht is...

avatar van Exploitation
Deze cover is niet geheel juist, hij is van de Duitse DVD versie en die hebben als cover een foto gebruikt van de D' Amato film papaya en niet van Sesso nero.

avatar van Exploitation
Net gezien...en een beetje gemengde gevoelens. De film verveelde niet zoals zijn opvolger Porno Holocaust wel doet, maar wist toch niet geheel te overtuigen. Op zich een wazig verhaal, lekkere gore scenes en flink wat porno. Verder heeft de film niet veel om het lijf en het acteer werk is echt slecht. 1,5* voor pure exploitatie.

avatar van stephan73
Het is alweer lang geleden dat ik een Joe D'Amato film zag (die behoorlijk anders was dan deze film). Ik kan dan ook niet zeggen dat ik dit erg gemist heb, die slechte acteerprestaties, verkeerde camerastandpunten en rammelende plots. Maar toch kon ik hier wel om lachen. Veel meer dan 2 sterren kan ik niet geven, maar als partytape is hij behoorlijk OK!

avatar van FatMike
Prima film door Joe D'Amato!

Sleazy is het juiste woord!
Pornografie met een verhaaltje, een flinterdun plot omgeven
door een prima soundtrack van Nico Fidenco.
De vele strand-scenes gaven me een vakantiegevoel.
En wat een avontuurlijke vakantie!

Hoop dat Severin in de toekomst deze film in al zijn glorie
een goede release geeft! Dan kan Duitse X-Rated eruit!

Dikke 3,5 ster

FatMike schreef:
Prima film door Joe D'Amato!

Sleazy is het juiste woord!
Pornografie met een verhaaltje, een flinterdun plot omgeven
door een prima soundtrack van Nico Fidenco.
De vele strand-scenes gaven me een vakantiegevoel.
En wat een avontuurlijke vakantie!

Hoop dat Severin in de toekomst deze film in al zijn glorie
een goede release geeft! Dan kan Duitse X-Rated eruit!

Dikke 3,5 ster

Ik ben zelf ook een enorme Joe D' Amato fan en heb ook heel wat van zijn films op DVD, verschillende van Severin en ook een hoop van X rated, maar ik moet wel zeggen, dat X rated toch ook aardig goed z'n best doet om veel van zijn zeldzame films in alle eer te herstellen met steeds leuke extra's....

avatar van FatMike
X-Rated heeft inderdaad een hoop leuks, maar met het komen
van betere labels als Severin, Mondo Macabro, Darksky en NoShame ben ik wel rustiger aan gaan doen met X-rated.

Joe D'Amato is tof...Beyond the darkness en Death smiled at murder
zijn goed, maar de Emanuelle-films zijn echt fantastisch!

FatMike schreef:
Joe D'Amato is tof...Beyond the darkness en Death smiled at murder
zijn goed, maar de Emanuelle-films zijn echt fantastisch!

Welke Emanuelle film heb je zelf Mike?