Colpo di Sole (1968)

Italië

geregisseerd door Mino Guerrini
met Mita Medici, Lando Buzzanca en Alberto Lionello

Een zondag op een Italiaans strand betekent niet altijd pret en ontspanning... Een jonge bediende verliest al zijn spaargeld door poker te spelen. Een stel jongens die uit zijn op een oppervlakkige flirt worden bedrogen door een groep knappe vreemdelingen. Een leraar is het slachtoffer van de wraak van een student. Een man zoekt rust en vrede, zo ver mogelijk van zijn onhebbelijke vrouw. Een Siciliaanse echtgenoot brengt de volledige dag door om de ontrouw van zijn vrouw te bewijzen, wanneer hij uiteindelijk vaststelt dat zij zelf naar Duitsland achterna reisde om bij hem te zijn!