Anatomia Zla (2015)

Polen
Actie / Thriller

geregisseerd door Jacek Bromski
met Krzysztof Stroinski, Marcin Kowalczyk en Michalina Olszanska

De 65-jarige Lulek, een 65-jarige huurmoordenaar die werkt voor de maffia, wordt voorwaardelijk vrijgelaten uit de gevangenis. De officier van justitie, die hem een aantal jaar eerder opsloot, biedt hem nu een baan en een sluipschuttersgeweer aan. Lulek's missie is om het hoofd van de centrale opsporingsdienst uit te schakelen. Zijn slechte gezichtsvermogen maakt deze opdracht echter haast onmogelijk.