I Predoni del Sahara (1965)

1 stem

Italië
Avontuur

geregisseerd door Guido Malatesta
met George Mikell, Pamela Tudor en William Stockridge

De bekende archeoloog Flatters verdwijnt in de woestijn tijdens een expeditie die door avonturier Wayne, werd georganiseerd. In een tweede opdracht met de zoon van de professor, wordt de groep gevangen door Arabische bandieten op zoek naar een verborgen schatkist maar dankzij de moed en de capaciteiten van Wayne kunnen ze ontsnappen. Ze slagen erin de wrede leider Al Malek te doden. De mooie dochter van de professor heeft een grote bewondering voor Wayne...

Interessant. Hoe kom je bij deze film (en sommige andere onlangs toegevoegde films) Mac Hammer Fan?
Niet eens genoeg stemmen bij imdb voor een gemiddelde.