Main Prem Ki Diwani Hoon (2003)

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Sooraj R. Barjatya
met Hritik Roshan, Kareena Kapoor en Abhishek Bachan

De ouders van Sanjana (Kareena Kapoor) willen dat zij gaat trouwen. De oudere zus van Sanjana geeft aan een zakenman in de U.S. te kennen met de naam Prem Kumar, die momenteel ook vrijgezel is. Prem komt naar het stadje toe waar Sanjana met haar ouders woont. In eerste instantie is Sanjana totaal niet gecharmeerd van Prem, maar dit verandert al snel wanneer Sanjana toch gevoelens krijgt voor Prem. Sanjana wordt stapelverliefd op Prem. Later blijkt dat Prem niet de juiste Prem is. De Prem die momenteel op het landgoed verblijft bij Sanjana en haar ouders heet in feite Prem Kishen en is een medewerker van Prem Kumar. De ouders van Sanjana willen dat zij met Prem Kumar gaat trouwen maar Sanjana is stapelverliefd op Prem Kishen.

shahad
Hrithik en Kareena waren gewoon erg overdreven... Abhishek was alleen goed en de nummers..

Ik vond het een hele mooie film alleen het is wel waar dat Hrithik en Kareena overdrevn deden..
Maar het is wel een mooie film...

avatar van tn2543
Ik vond op het zich een hele leuke film. De liedjes in de film maken het eigenlijk helemaal goed vind ik.

Misschien was het wat overdreven, maar als je kijkt naar het merendeel van de bollywood films dan zijn er heel wat érg overdreven.

avatar van tn2543
De liedjes in deze film vind ik de mooiste van al de Bollywoodfilms die ik ooit gezien heb. Elke liedje is gewoon top!