Dangerous Mission (1954)

Alternatieve titel: Rangers of the North

Thriller

geregisseerd door Louis King
met Victor Mature, Piper Laurie en William Bendix

Louise Graham is getuige van een maffiamoord en vlucht, bang als ze is om te moeten getuigen, naar Montana waar ze in een winkeltje in een afgelegen Natuurpark gaat werken. Ex-marinier Matt Hallett en fotograaf Paul Adams zijn twee gasten van het park die beide in Louise geïnteresseerd zijn. Wat Louise echter niet weet is dat één van hen een huurmoordenaar is die haar moet vermoorden en de ander een politieman die haar moet beschermen.

Redelijke actie film, aardige kleuren beelden. Wel erg stereotypes allemaal, en ongeloofwaardig verhaal.