Chalk (2006)

Mockumentary / Komedie

geregisseerd door Mike Akel
met Troy Schremmer, Chris Mass en Shannon Haragan

Mockumentary over de hectische en pijnlijke belevenissen van drie nieuwe leraren tijdens hun eerste jaar lesgeven aan de middelbare school Harisson High in de VS, het land waar 50% van de onderwijzers hun baan opgeeft binnen de eerste drie jaar. Mr. Stroope is zelfverzekerd en gaat voor de 'Teacher of the Year' titel, geschiedenisleraar Mr. Lowrey kan zich maar nauwelijks redden voor de klas en Mrs. Reddell is het nieuwe assistent-schoolhoofd die het gigantisch druk heeft met het managen van de leraren onderling.

Lijkt me grappig.

Was niet grappig.