Love at Stake (1988)

Alternatieve titel: Burnin' Love

geregisseerd door John Moffitt
met Patrick Cassidy, Kelly Preston en Barbara Carrera

In 1692 is de kersverse, jonge bakkerin Sara Lee in de wolken als haar jeugdvriendje terugkeert om de nieuwe medewerker in de kerk van Salem te worden. Maar alles verloopt er niet altijd voorspoedig en eerlijk. De burgemeester en de rechter zijn verantwoordelijk voor beruchte heksenprocessen waarbij heel wat mensen onschuldig worden terechtgesteld. De lokale clerus heeft het duidelijk gemunt op Sara. En dan arriveert een knappe vreemdelinge in de stad om haar neef te bezoeken. Wat niemand weet is dat deze vrouw eigenlijk een echte heks is en duivelse plannen heeft.

avatar van Decec
Een redelijke komediefilm...
Een flauwe verhaal over een hekserij...
Slechte acteerwerk...
Rare knipoog...