Bunny Chow (2006)

Zuid-Afrika
Komedie / Roadmovie

geregisseerd door John Barker
met David Kibuuka, Kagiso Lediga en Joey Yusuf Rasdien

Dave is een afwasser die een loopbaan als boekhouder afslaat om zijn tot dan toe weinig succesvolle carrière als stand-upcomedian een nieuwe kans te geven. Hij wordt hierin gesteund door Kags, die al enige naam heeft gemaakt als komediant. Joey ten slotte is een moslim die laveert tussen zijn creatieve impulsen en zijn toewijding aan de islam. De vrienden kennen elkaar van de hedendaagse melting pot van Johannesburg. Samen met Cope, een vrijbuiter die nergens voor lijkt te gaan, besluiten ze af te reizen naar het Oppikoppi-rockfestival ver buiten de stad. Hier hopen ze elk op hun eigen manier hun droom waar te kunnen maken.