Slumber Party (2005)

geregisseerd door Jazmine Bizzoco, Crystal Burdette en Venice Ventresca
met Tianah Patterson, Sheena Player en Omar

Vier vrijpostige meisjes uit LA reizen naar Palm Spring om op het huis te passen. Ze pakken hun biezen en vertrekken naar Palm Spring. In plaats van oppassen besluiten zij een een wilde slaapparty te gaan houden. Maar Rufus, de buurman van haar oom bespioneert Naomi en haar vriendinnen en is vastbesloten om deel te nemen aan de die party. Hij roept de beruchte tweelingen, Gary en Cary, die hun reputatie te danken hebben aan feestjes ondersteboven zetten waar ze maar naar toegaan. Nu moeten de drie heren uitzoeken wat de beste manier is om binnen te treden waar geen jongens mogen komen.