What Became of Jack and Jill? (1972)

Alternatieve titel: Romeo and Juliet '71

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Bill Bain
met Vanessa Howard, Mona Washbourne en Paul Nicholas

Jill Standish en Johnny Tallent zijn een verliefd stel dat plannen heeft om Jills rijke grootmoeder te vermoorden, om zo een grote erfenis binnen te halen. Ze besluiten om haar zo te laten schrikken dat ze dood neervalt. Om dat te bereiken vertellen ze haar dat de jonge mensen van tegenwoordig besloten hebben om alle oude mensen te vermoorden omdat ze toch maar in de weg lopen. Als er op een dag een protestmars wordt gehouden door jongeren, die langs Jills grootmoeders huis gaat, schrikt ze zich zo dat ze dood neervalt. Maar krijgen Jill en Johnny nu de erfenis of heeft grootmoeder nog iets achter de hand?

avatar van brucecampbell
Deze lijkt me wel iets. Maar 16 stemmen op Imdb, dus waarscijnlijk nergens te verkrijgen?