Desolation Angels (1995)

geregisseerd door Tim McCann
met Michael Rodrick, Jennifer Thomas en Peter Bassett

Na een reis buiten de stad keert Nick terug naar Brooklyn en ontdekt dat zijn wereld drastisch is veranderd: zijn vriendin Mary heeft hem bedrogen met Sid, zijn beste vriend. Mary praat er liever niet over, maar zegt dat ze gedwongen werd. Sid verdedigt zichzelf en beweert dat ze zich wederzijds tot elkaar aangetrokken voelden. In zijn onzekerheid en woede is Nick vastbesloten erachter te komen of er sprake was van verleiding of seksueel misbruik, maar in zijn zoektocht naar de waarheid raakt hij verstrikt in een web van bedrog, geweld en jaloezie.