Easter Bunny, Kill! Kill! (2006)

Horror

geregisseerd door Chad Ferrin
met Timothy Muskatell, Ricardo Gray en Charlotte Marie

De zwakbegaafde Nicholas woont nog bij zijn moeder Mindy en hij houdt er een obsessie voor Pasen op na. Het harde leven van moeder en zoon lijkt een positieve wending te nemen wanneer Mindy verliefd wordt op Rem. Deze ontpopt zich echter als een ware tiran en misbruikt en mishandelt Nicholas op alle (on)denkbare manieren. Nicholas beschikt echter over een onverwachte troef: een mysterieuze moordenaar die zijn gezicht verbergt achter het masker van de paashaas.

Gaat draaien op het AFFF. Klinkt lollig.

avatar van jeroentjuhhhhh
Klinkt leuk

avatar van hellboy.ray
Leuk tussendoortje in het horror/pulp genre.
In plaats van een Kerstmis moordenaar krijgen wij nu een Paashaasmoordenaar (leuk woord voor galgje ).

Acteerwerk is niet al te hoogstaand, maar ook niet zo slecht als een Mexicaanse soapserie.
De personages waren vrij simpel en eigenlijk niet echt complex qua karakter, maar goed genoeg voor een simpele film als deze.
Muziek is eigenlijk nauwelijks aanwezig en de moorden zijn misschien al meerdere keren gebruikt in andere films (en soms zelfs beter in beeld gebracht), maar voor een low-budget film ziet het er nog niet eens zo slecht uit.

Gewoon een film voor de liefhebber van horror/pulp.
Deze film krijgt van mij dus een waardering van 3,5 geslachte paashazen

avatar van Freckles
Klinkt héél leuk zelfs!
Hellboy_ray, kan je me misschien zeggen waar je deze hebt bekeken?

avatar van hellboy.ray
Freckles schreef:
Klinkt héél leuk zelfs!
Hellboy_ray, kan je me misschien zeggen waar je deze hebt bekeken?

Ik heb de dvd gekicht bij Boudisque

dominion
Hij is nu eindelijk te koop op Amazon .

avatar van Vascago
Rampzalig !!!
Het acteerwerk is dramatisch en dan helaas niet op een leuke manier. De personages zijn strondvervelend. Het verhaal slaat uiteraard helemaal nergens op, maar de 1ste 45 minuten dacht ik naar een vreselijk slechte dramafilm te kijken en daarna werd het een strondvervelende slasher. Het camerawerk is vreselijk, de moorden zijn dramatisch slecht gefilmd. De sfeer is uber-irritant en het einde sloeg echt alles. ik kreeg er tranen van in de ogen. Deed gewoon pijn.
Bah bah en nog eens bah ...