Mind over Murder (2006)

Canada
Thriller

geregisseerd door Christopher Leitch
met Tori Spelling, Dean McDermott en Brett Watson

Als de dertigjarige Holly Winters (Tori Spelling) een auto-ongeluk krijgt, kan ze opeens gedachtelezen. Wanneer er vervolgens een vrouw dood wordt gevonden, helpt ze de politie met haar gave, maar brengt hiermee haar eigen leven in gevaar.

Leuk ik ben de eerste, terwijl deze fil op tv is geweest. Leuke vermakelijke film. Ik dacht dat het voorspelbaar was maar ik zat er naast. Leuk einde. Tori Spelling blijft toch voor mij dat rijke tutje dat een goede connectie heeft en niet kan acteren maar hier valt het wel mee.

avatar van filmofiel
Dom blondje Tori Spelling zet een absoluut voorspelbaar en dom karakter weg, iets wat wel bij haar past. Het plot is geenszins vermakelijk, eerder kinderachtig..