• 8.612.632 stemmen

Genre: Komedie / Horror

Alternatieve titels: Bloody Friday / Private School

Geregisseerd door: Beverly Sebastian en Ferd Sebastian

Met onder meer: Claudia Jennings, Jean Marie Ingels, Cheri Howell

IMDb beoordeling: 4,2 (246)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Single Girls

Een groep mannen en vrouwen reist naar een eiland in de Caraïbische Zee, om daar een welverdiende vakantie te houden en zoveel mogelijk pleziertjes te beleven. Al snel verandert hun droomreis echter in een ware nachtmerrie, wanneer er onder de gasten een moordenaar blijkt te zijn.

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Ziet er ook wel leuk uit!

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 20603 berichten

Ondanks de mooie meiden,de exotische locatie en de vrij korte speelduur is dit een saaie film geworden. het pretendeert een slasher te zijn maar als de meeste kills uiteindelijk of screen zijn en de eerste 3 kwartier wordt gespendeerd aan romantisch gedoe, geflirt, gepraat en andere saaie activiteiten, is mijn geduld al snel op. Er was welgeteld een leuke zij het korte stalk scène, maar de moorden worden allemaal inspiratieloos en kort zonder bloedvergieten in beeld gebracht (en meestal niet). Low budget ondanks dat er toch veel karakters in zaten. Af en toe was naakt, meestal erg kort, maar ook dat kon deze film niet redden. De comedy tag snap ik niet, misschien dat het gebrek aan competentie van iedere medewerker grappig was?