The Single Girls (1974)

Alternatieve titels: Bloody Friday | Private School

Komedie / Horror

geregisseerd door Beverly Sebastian en Ferd Sebastian
met Claudia Jennings, Jean Marie Ingels en Cheri Howell

Een groep mannen en vrouwen reist naar een eiland in de Caraïbische Zee, om daar een welverdiende vakantie te houden en zoveel mogelijk pleziertjes te beleven. Al snel verandert hun droomreis echter in een ware nachtmerrie, wanneer er onder de gasten een moordenaar blijkt te zijn.

avatar van brucecampbell
Ziet er ook wel leuk uit!

avatar van alexspyforever
Ondanks de mooie meiden,de exotische locatie en de vrij korte speelduur is dit een saaie film geworden. het pretendeert een slasher te zijn maar als de meeste kills uiteindelijk of screen zijn en de eerste 3 kwartier wordt gespendeerd aan romantisch gedoe, geflirt, gepraat en andere saaie activiteiten, is mijn geduld al snel op. Er was welgeteld een leuke zij het korte stalk scène, maar de moorden worden allemaal inspiratieloos en kort zonder bloedvergieten in beeld gebracht (en meestal niet). Low budget ondanks dat er toch veel karakters in zaten. Af en toe was naakt, meestal erg kort, maar ook dat kon deze film niet redden. De comedy tag snap ik niet, misschien dat het gebrek aan competentie van iedere medewerker grappig was?