Strike the Tent (2005)

Alternatieve titel: The Last Confederate: The Story of Robert Adams

Actie / Drama

geregisseerd door A. Blaine Miller en Julian Adams
met Julian Adams, Gwendolyn Edwards en Eric Holloway

Het waargebeurde verhaal van de kapitein van de Zuiderlingen ten tijde van de Amerikaanse Burgeroorlog. Kapitein Robert Adams zit in een dilemma waarbij hij moet kiezen tussen de liefde voor het Vaderland of de liefde voor Eveline McCord, zijn geliefde uit het noorden. Een gedetailleerd verhaal over wrede gevechten, eer voor het vaderland en de wil om risico's te nemen voor alles wat geliefd is.

Ben in slaap gevallen, sorry maar zelfs mijn vrouw, een liefhebber van romantiek, zei: laten we 'm maar uitzetten.
zo'n hoog cijfer voor zo'n k.......film?

Jammer van de tijd om naar deze film te kijken

ZzZZZZzz

Een slaaaaaap verwekkende film!!!!

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

TV Fim

avatar van flyer
Vraag me nu nog steeds af waar het over gaat met andere woorden niets helemaal niets