A Home of Your Own (1964)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Jay Lewis
met Ronnie Barker, Bernard Cribbins en Richard Briers

De nieuwbouwwoning, die het droomhuis van een jong stelletje zou moeten worden, loopt door allerlei ongelukjes de nodige vertraging op. De aanwezige werklieden zijn niet allemaal even geschikt voor hun taak, waardoor de bouw van het huis niet helemaal zo verloopt als gepland.

avatar van Mescaline
Grappig klein filmpje die erg doet denken aan de jaren 20/30. Er wordt in deze film niet gesproken alleen maar een beetje gebrabbeld en de rest wordt ingevuld met muziek, het heeft dus zelfs voor 64 een classic feel en de humor doet soms lichtelijk denken aan Laurel & Hardy. I like it!