Gone, But Not Forgotten (2003)

geregisseerd door Michael D. Akers
met Matthew Montgomery, Aaron Orr en Joel Bryant

Mark Reeves wordt door boswachter Drew Parker tussen de rotsen in een natuurpark gevonden. Mark is bont en blauw, doorweekt en kan zich niets meer herinneren, zelfs niet zijn eigen naam. Om te herstellen mag hij bij Drew blijven logeren en tussen de twee ontstaat een romance die onder druk komt te staan als Mark zich steeds meer van zijn oude leven herinnert en hij tussen zijn oude en nieuwe leven moet kiezen.

avatar van michelmoviefan
Onverwacht leuke film met origineel verhaal en prima acteerwerk.

avatar van alec
Op zich een goed uitgangspunt met een redelijk verhaal alleen is de uitwerking matig. De acteurs spelen houterig en het komt in z'n geheel wat amateuristisch over. Klein pluspunt is de mooie filmlocatie.
Een *2.5

avatar van RodneyS
alec schreef:
Een *2.5

Helemaal mee eens. Ik doe er alleen nog een schepje bovenop. Zeer matige uitwerking, zeer matig acteerwerk, zeer amateuristsch.
Het verhaal sprak me gelukkig wel aan.

Leuke, romantische gayfilm, vol met gevoelige, ontroerende momenten. Knap gemaakt met een low-budget en daarom niet te vergelijken met de miljoenen produkties. Het is een verademing om homoseksuele karakters in films te zien die funktioneren als 'normale' mensen. Ik genoot ook nog eens van de muziek.