The Body Stealers (1969)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Gerry Levy
met George Sanders, Maurice Evans en Patrick Allen

Een Britse parachutist verdwijnt 'mid-air' gedurende een sprong uit een militair vliegtuig. Twee onderzoekers, Patrick Allen en Neil Connery, proberen te ontrafelen hoe dat kon gebeuren. Zij ontdekken een buitenaards plan om lichamen van aardbewoners te stelen door hen uit de lucht te plukken.

avatar van Pieter Montana

Ah, heerlijk

avatar van Vascago
Hehe de plot is net zo debiel als van een Ed Wood film.