The Touch of Satan (1971)

Alternatieve titels: The Touch of Melissa | Curse of Melissa | Night of the Demon

Horror

geregisseerd door Tom Laughlin
met Michael Berry, Emby Mallay en Lee Amber

Jodie Thompson (Michael Berry) is een jonge man op doorreis. Hij besluit in een klein stadje wat te eten. In het restaurant ontmoet hij Melissa Strickland (Emby Mallay) en langzaamaan bloeit er een relatie op tussen de twee. Maar al snel blijkt dat Melissa geen gewoon meisje is, maar een 120 jaar oude heks.

avatar van brucecampbell
Enorm lage score op Imdb. Met Michael 'The Hills Have Eyes' Berry.

avatar van otherfool
Echt best leuke dingen gezien in deze film, qua camerawerk is het soms zelf bijna interessant te noemen. Het verhaal heeft verder behoorlijk wat creepy aspecten (leuk einde ook), maar het is het werkelijk ondraaglijke tempo dat de film wat verknoeid. Desondanks zeker aardig om te kijken, IMDB gemiddelde slaat eigenlijk nergens op.

2,5*.

avatar van brucecampbell
Zeer degelijke, weliswaar trage, horrorfilm met enorm veel leuke aspecten zoals het camerashot dat rond Melissa draait.
Door de lage score op imdb had ik niet veel zin om deze te zien maar het is toch wel best de moeite.