Gang-jeok (2006)

Zuid-Korea
Actie / Misdaad

geregisseerd door Min-Ho Cho
met Joong-Hoon Park, Jeong-myeong Cheon en Chang-min Choi

Su-hyun wil zich losmaken van zijn banden met de maffia. Omdat hij een jeugdvriend wil beschermen, wordt hij gearresteerd voor een moord die hij niet gepleegd heeft. Om de echte moordenaar te pakken te krijgen, verwondt hij zichzelf in de gevangenis en ontsnapt tijdens zijn transport naar het ziekenhuis.

avatar van Wadjoe
Fijne actie scenes, het verhaal was af en toe wat rommelig. Gang-jeok is mooi gefilmd en heeft een krachtige hoofdrolspeler (Jeong-myeong Cheon). Het einde was wel wat zwakjes. Al om al was het een vermakelijke film om te kijken.

Raffael77
Mee eens. Acteer werk was prima.

Camera werk wat minder.
De effecten waren super slecht en met name auto crash/achtervolging.