Traffic Signal (2007)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Madhur Bhandarkar
met Kunal Khemu, Konkona Sen Sharma en Neetu Chandra

Traffic Signal gaat over Silsila (Kunal Khemu) die als wees geboren is, en die zijn eerste stap bij het verkeerslichten-bedrijf heeft gezet. Hij is nu manager van een belangrijk verkeerslicht. Hij heeft een mentor, genoemd Jaffar, die ook de opzichter van zijn gebied is. Zowel hij en Jaffar werken voor de lokale maffia genaamd Haji. En daar zouden ze zelfs hun leven aan geven, todat er iets verschrikkelijks gebeurd.

heb hem na 5 minuten uitgezet.
kreeg het gevoel dat ik hem niet wilde zien.

shahad
Echt grappig om in deze film te zien hoeveel zwervers verdienen, hoe ze het verdienen en wat ze ermee doen. Ook echt tof laten zien dat bedelen hetzelfde voor hen is als naar werk gaan

3,5/5