• 8.660.983 stemmen

Genre: Drama

Alternatieve titel: Hoopla

Geregisseerd door: Frank Lloyd

Met onder meer: Clara Bow, Preston Foster en Richard Cromwell

IMDb beoordeling: 6,6 (285)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Hoop-La

Lou is danseres bij een rondreizend circusgezelschap. Om een weddenschap te winnen verleidt ze de naïeve zoon van de circuseigenaar. Ze komt er echter achter dat ze oprecht van de jongeman houdt en zal obstakels moeten overwinnen om hun romance in stand te houden.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Dutchfan

Dutchfan

Clara Bow is helemaal geweldig als de sexy kermisartieste Lou.

Dit was mijn eerste Clara-Bow-film en ze is echt helemaal geweldig.

Wat jammer,dat ze na deze film voorgoed stopte met filmen.

BBarbie

Met haar weinig verhullende danskostuum in de laatste scène van haar allerlaatste film nam Clara Bow destijds in stijl afscheid van Hollywood. Zonde, zonde. Het handvol films, dat ik het afgelopen half jaar van Bow gezien heb, heeft mij geleerd dat deze altijd energieke actrice niet alleen buitengewoon sexy was, maar ook goed kon acteren. Het hele scala van blijdschap tot verdriet, van kordaatheid tot vertwijfeling weet zij schijnbaar moeiteloos over het voetlicht te brengen, soms in een en dezelfde scene. Net als in haar voorafgaande film Call Her Savage (1932) weet Clara Bow op haar eigen aanstekelijke wijze opnieuw te overtuigen. Daarom is het zo jammer dat zij om persoonlijke redenen ervoor koos om op jonge leeftijd Hollywood de rug toe te keren.