El Mundo de Carolina (2015)

Alternatieve titel: Carolina's World

Uruguay
Documentaire

geregisseerd door Mariana Viñoles

Tot licht misprijzen van haar moeder heeft Caro, de titelheldin van Carolina's World, aan het begin van de film de slappe lach. Het komt door de stilte, zo legt Caro uit, de stiltes die soms vallen in een gesprek wanneer ze een antwoord moet bedenken op een vraag. Caro is twintig en heeft het downsyndroom. Vijf jaar geleden ontmoette ze documentairemaker Mariana Viñoles. Nu maken ze samen een film, aan de keukentafel van Caro's moeder.