Relentless (1948)

1 stem

Western

geregisseerd door George Sherman
met Robert Young, Barton MacLane en Marguerite Chapman

Nick Buckley (Robert Young) is een cowboy die wordt beschuldigd van moord. Met de sheriff op zijn hielen moet hij de echte dader zien te vinden. Om zijn doel te bereiken doet Nick zichzelf ook voor als een misdadiger, zodat hij bevriend kan raken met verschillende criminele figuren.

avatar van Dogie_Hogan
Deze (prima) Western is nog steeds niet uit op VHS/DVD/Blu-ray, maar is wel integraal op Youtube te vinden.

avatar van anva69
Dogie_Hogan schreef:

Nu verkrijbaar in de serie "Western de Legende"(Franse uitgave)met gerestaureerd beeld en geluid.
Jammer genoeg niet met nederlandse ondertitels maar met niet verwijderbare Franse ondertitels,mij stoort het niet.

avatar van Brix
Er is nu ook een Italiaanse DVD release, onder de titel : il vagabondo della citta' morta
Met Engelse, Italiaanse en Franstalige versies, zonder ondertiteling