Watchtower (2001)

Canada
Thriller / Drama

geregisseerd door George Mihalka
met Tom Berenger, Rachel Hayward en Tygh Runyan

Art is een minnaar, een mentor en een vriend maar tevens een koelbloedige moordenaar die zich op charmante wijze in de levens van zijn slachtoffers mengt, waarna hij hen vermoordt en hun identiteit overneemt. Na zijn laatste moord, gaat Art in een klein vissersdorpje wonen en lijken de bloedbaden eindelijk verleden tijd te zijn. Art krijgt een baan in de vuurtoren en leidt een rustig leventje. Maar dan wordt hij opnieuw verliefd...

wat een slechte film is dit zeg, het verhaal is bar en bar slecht, het acteerwerk matig en de film heeft een totaal gebrek aan spanning.
en het einde is om te huilen zo zwak.
de personages hebben totaal geen diepgang, de motieven van het personage van Berenger worden gewoon weggelaten, en zo kom je als kijker nooit te weten waarom hij die mensen vermoord. 0.5*

de acteercarriere van Berenger gaat steeds sneller bergafwaarts, waarom krijgt deze zeer getalenteerde acteur geen fatsoenlijke films meer aangeboden ? films als Betrayed, Major League, Someone to Watch Over Me, The Substitute e.a, films waarin hij toch duidelijk heeft laten zien dat ie een uitstekend acteur is.

Ach ja, hij heeft mij ook nooit echt kunnen overtuigen hoor.