Shadow of Doubt (1998)

Alternatieve titel: Reasonable Doubt

Mystery / Thriller

geregisseerd door Randal Kleiser
met Melanie Griffith, Tom Berenger en Craig Sheffer

Advocate Kitt Devereux verdedigt een van moord verdachte rapper. In haar onderzoek wordt steeds duidelijker dat er op de allerhoogste niveaus een vies spelletje wordt gespeeld.

avatar van moviefreak#1
Zeer vermakelijke rechtbankthriller. Je wordt als kijker een paar keer op het verkeerde been gezet zodat het plot zich pas op het einde verraad. Ik heb in elk geval genoten. 3 1/2 ster.

Een onderhoudende b-film. Leuk om een keertje te kijken. De film is zo onvoorspelbaar dat mijn schoonouders de dvd gekocht hebben voor de laatste 10 minuten. Het laatste stuk van de film was namelijk niet opgenomen door de recorder(film begon later en eindigde dus ook later dan ingesteld was).