• 8.564.722 stemmen

Ching Teng Jou Hsien Shih (2005)

Komedie | 79 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Real Online

Oorsprong: Taiwan

Geregisseerd door: John Hsu

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Ching Teng Jou Hsien Shih

Ideal Online is een computergame waarin men de virtuele wereld kan verlaten, maar er ook voor kan kiezen de echte wereld binnen de virtuele te laten treden. Door de botsing tussen de logica en wetten van beide werelden ontstaat een grote chaos.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Neo, dank voor het toevoegen! Geheel tegen m'n verwachtingen in heb ik ontzettend moeten lachen om deze film op het IFFR. Het schijnt dat er een aantal mensen weg zijn gelopen, maar ik heb me erg vermaakt. Slim concept en een erg grappige verhaallijn. 4*