Shopping for Fangs (1997)

Verenigde Staten / Canada
Misdaad

geregisseerd door Justin Lin en Quentin Lee
met Radmar Agana Jao, Jeanne Chinn en Clint Jung

Katherine, een jonge vrouw die voortdurend last ondervindt van black-outs, verliest haat gsm en ontmoet op die manier Trinh. Trinh (een knappe, jonge serveerster) blijft Katherine stalken, en zo raakt zij verstrengeld in een wereld waarvan ze nooit het bestaan had vermoed. En wat doet Phil in het geheel, een zwijgzame rijke allochtoon die helemaal niet thuishoort in Amerika?

avatar van JDSsmetje
Justin Lin's eerste film geregisseerd. Hij deed klassiekers zoals the fast and the furious tokyo drift en zijn 1ste film is nog niet eens op gestemd.

JDSsmetje schreef:

Allicht omdat het gewoon een waardeloze regisseur is...

Je zou je reet nog niet willen afvegen met de rommel die hij maakt.