My Brother's Wife (1966)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Doris Wishman
met June Roberts, Sam Stewart en Bob Oran

Mary, een getrouwde vrouw, begint een affaire met de zwager (Frankie) van haar man. Frankie verblijft tijdelijk in het appartement van Mary. Maar Mary's echtgenoot lijkt totaal geen benul te hebben van wat er zich afspeelt tussen zijn vrouw en zijn broer. Tot Frankie er plots vandoor gaat met een andere vrouw en de feiten aan het licht komen...

avatar van alexspyforever
Nu ik toch al zoveel niemendalletjes van Wishman heb gezien, heb ik deze er maar bijgenomen. De film duurt ook slechts een uur, maar omdat het alweer een saaie boel was voelde die toch 2 keer zo lang aan. Het is weer allemaal van hetzelfde, simpel verhaaltje en karakters met weinig diepgang. De film sleept zich ondanks de korte speelduur langzaam voort, er gebeurt weinig. Eigenlijk kan de film het best worden samengevat als een kerel die zijn liefdesleven maar blijft verdelen tussen 2 vrouwen waarbij de 1 de huisvrouw is van zijn broer en de ander enkel interesse heeft in plezier maken. De brave vrijscènes en andere scènes met vrouwen in lingerie het is zo repetitief, saai en helpt het verhaal niet vooruit. Dit had net zo goed in 15 minuten worden getoond. Ook hier was de hoeveelheid naakt weer op 1 vinger te tellen.