Diary of a Nudist (1961)

Alternatieve titels: Diary of a Girl Reporter | Eve or the Apple | Nature Camp Confidential

Romantiek

geregisseerd door Doris Wishman
met Davee Decker, Norman Casserly en Dolores Carlos

Redacteur Arthur Sherwood stuurt reporter Stacy Taylor naar een nudistenkamp om er een negatief artikel over te schrijven. Maar haar ervaringen blijken erg positief te zijn. Daarom besluit Arthur zelf op onderzoek uit te gaan en zich bij de nudisten te voegen.

avatar van Alittleromance
Kan je gratis bekijken op You tube.

avatar van alexspyforever
Deze film volgt hetzelfde patroon als "Hideout in the Sun" van een jaar eerder. Hier nog wat minder verhaal (en ook minder interessant) ondanks de langere speelduur. Hier krijgen we nog wat meer shots te zien van happy nudists in de zon. Voor de rest verwijs ik naar mijn reactie bij Hideout in the Sun.