Mabeopsadul (2005)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Il-gon Song
met Woong-in Jeong, Kyeong-heon Kang en Hyeong-seong Jang

Drie vrienden, die vroeger in de rockgroep The Magicians speelden, komen bij elkaar in een café om de overlijdensdag van één van de bandleden te gedenken. Een paar jaar geleden pleegde de gitariste zelfmoord, waarna de groep uit elkaar ging. Nu zijn ze weer even bij elkaar om herinneringen uit de glorietijd op te halen.

avatar van Legan
Geschoten in één take. Daar hou ik nou van. - Belichting valt wel tegen (teveel ervan). - Jammer dat het camerawerk niet vloeiend is (zo nu en dan teveel schuddend). - Aangenaam sfeertje (o.a. door de muziek). - Toegegeven, niet altijd even interessant (verhaal, cast, ...), maar over het geheel toch aangenaam. - Een inhoudelijk vrij simpel uitgewerkte film; daar had meer ingezeten.