Night Eyes (2014)

Verenigde Staten / Nederland
Horror

geregisseerd door David Cocheret
met Constance Brenneman, Steve Wilcox en Kieron Elliott

Als grafisch ontwerpster Linda Raines eerder van haar werk naar huis gaat omdat ze nog niet volledig hersteld is van een lichte burn-out, ziet ze op de oprit een bekende auto staan. Het is haar eigen auto, precies dezelfde auto waarmee ze net zelf aan komt rijden. Linda wordt gestalkt door haar ex-vriend Michael McBain. Ze voelt dat ze gevaar loopt en vermoedt dat zij niet de eerste ex is die Michael laat verdwijnen.

avatar van perceived
Deels Nederlandse productie?! Weet iemand hoe dat zit?

avatar van mikey
Amareuristische mysterie kent erg slecht acteerwerk. Maar dat kan iook komen door het oerhollandse accent & naief geschreven dialogen.

Heel laag nivooooo. Kan daarom eventueel grappig ziijn