The Raven (2006)

Horror / Thriller

geregisseerd door Ulli Lommel
met Jillian Swanson, Jack Quinn en Janelle Dote

Als kind las Lenore alleen maar verhalen en gedichten van Edgar Allan Poe, en ze werd regelmatig geplaagd door angstaanjagende visioenen. Nu is ze zangeres bij een band uit Los Angeles, die wordt gestalkt door een bovennatuurlijke moordenaar die het vooral op haar vrienden en collega's voorzien lijkt te hebben. In een visioen ziet Lenore de geest van Edgar Allan Poe, die haar een uitweg biedt uit deze situatie.

avatar van 606
de foto ziet er erg cool uit ja en die hand is beetje saw idee.

maar ben wel benieuwd naar deze fim.

Aangezien Ulli Lommel de regisseur is van The Raven, verwacht ik echt helemaal niets van deze film.

ulli lommel???? nee dan laat ik hem lekker voorbij gaan. wat een frikandel regiseur. Ik heb 2 films van hem al binnen 10 minuten afgezet zo slecht.

avatar van Spartaan1986
Wellicht was de naam Ulli Lummel beter geweest

of ulli Rommel ik heb niet 1 film van deze regiseur kunnen waarderen.

avatar van egbert-Bos
echt wat een waardeloze flop deze film. totaal niet serieus te nemen het verhaal van Edgar Allan Poe is gewoon tot een waardeloos stuk pulp gemaakt.

slecht camera werk (lijkt wel of het gedaan is met een huis tuin en keuken camera)

Acteerwerk is nog onder het niveau van een slechte ammateur van een toneel vereniging

toen ik de eerste minuut van de film zag had ik al zo iets van er klopt iets niet aan het beeld. Na 5 minuten had ik zo iets van argh wat is dit slecht gespeeld. na 10 minuten te hebben gezien heb ik de film verder op de pc gekeken. in powerdvd zit namelijk de optie versnelt met beeld en geluid kijken en nu de film 50 minuten later eindelijk was afgelopen heb ik zo iets van wat een tijd verspilling afkrakken die rommel en andere filmliefhebbers waarschuwen deze film vooral niet te gaan kijken. het is gewoon zonde van je tijd er zijn massas betere films.

0.5 *

avatar van Boeikens
Pure rommel van Ulli Lommel!!!!!

Uiterst slechte beeldmontage, extreem slecht geacteerd, enorm lullig verhaal en een schande dat men hiervoor minstens 0,5* moet geven!

Nomak
Voor dit soort films is een halve ster nog teveel. Dit moeten ze verbieden, zo een misbaksel.

avatar van vampyrmaiden
heel heel heel erg slecht!