Chasing Christmas (2005)

geregisseerd door Ron Oliver
met Tom Arnold, Andrea Roth en Leslie Jordan

In deze variant op A Christmas Carol is Jack Cameron een norse man die maar niets ziet in de vrolijkheid van Kerstmis. Het Bureau of Yuletide Affairs stuurt de Ghost of Christmas Past op hem af om hem de kerstfeesten van het verleden te laten zien. Het bureau wordt tegenwoordig echter tijdsefficiënt en weinig hartelijk gerund, en de verbitterde geest besluit er halverwege zijn missie vandoor te gaan, waardoor Cameron in zijn eigen verleden vast blijft zitten.

avatar van ILDIB
Simpele film met hier en daar een geinige joke. Insteek van de film is redelijk oke, de kwaliteit wat minder. Heb hem zonder probleem af kunnen kijken dus een 3 ipv een 2.

avatar van Lord Flashheart
Om de paar jaar probeer ik een kerstfilmpje, die soms best aardig zijn, maar deze is wel bijzonder flauw. Nee, ik houd het liever bij de originele Christmas Carol. 2**

avatar van Donkerwoud
Wel geestige variant op A Christmas Carol, maar het is erg goedkoop allemaal. Soms een goede grap ertussen, evenzovaak is het behoorlijk irritant.

avatar van Mr. Chiel
Weer een nieuwe variant op het bekende verhaal. Soms nog best grappig ook. Beetje een vreemd einde, het was ineens afgelopen... *3

avatar van TimZor
Gister op tv gezien normaal ben ik wel van de kerstfilms hoe simpel ook, maar dit was wel heel slecht hoor :S