Searching for Bobby D (2005)

1 stem

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Paul Borghese
met William DeMeo, Tyson Beckford en Sandra Bernhard

Johnny Argano is een New Yorks acteur die gefrusteerd is omdat hij altijd maar getypecast wordt op grond van zijn Italiaans-Amerikaanse achtergrond. Hij gaat dan ook op zoek naar een acteur die hem zijn grote doorbraak op kan leveren. Na lang nadenken komt hij tot de conclusie dat Robert De Niro de enige persoon is die hem uit zijn vicieuze cirkel kan halen en echt beroemd kan maken. Maar om de aandacht van De Niro te trekken moet hij eerst een goed script schrijven, en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt.

Ben wel benieuwd naar, maar jammer dat Robert DeNiro hier geen cameo heeft. Zou leuk geweest zijn.

Trailer is te zien om imdb

avatar van streeter
heh. De Niro konden ze niet krijgen, dus Carmen Electra als consolatie.

Trivia: Bobby D is ook de nickname van Robert Duvall.