Salaam-E-Ishq (2007)

India / Verenigd Koninkrijk
Romantiek

geregisseerd door Nikhil Advani
met Salman Khan, Priyanka Chopra en Anil Kapoor

Salaam E Ishq is een film met zes uiteenlopende verhaallijnen. Verhalen van mensen die ieder hun eigen leven leidden. Niet wetend van elkaars bestaan, brengt het lot en de liefde hen tezamen.

kappeuter (moderator)
Gaat in Pathé draaien.

shahad
Deze film gaat zeker goed worden, omdat het dezelfde regisseur heeft als Kal Ho Naa Ho, omdat boven bij de starcast niet de ''hele lijst'' past som ik even hieronder op:

Star Cast
Vidya Balan - John Abraham
Govinda - Shannon Esrechowitz
Priyanka Chopra - Salman Khan
Akshaye Khanna - Ayesha Takia
Sohail Khan - Isha Koppikar
Anil Kapoor - Juhi Chawla

als je daar niet genoeg aan hebt

Theatrical Trailer:

avatar van Santino Corleone
Die uiteenlopende verhaallijnen zijn wel erg populair de laatste tijd..

Ha ha wat grappig was in okt 2006 in Mumbai en heb gefigureerd in deze film, wist niet dat het zon grote productie was, ging er allemaal nogal chaotisch aan toe, ga zeker kijken of ik er niet uitgeknipt ben

Best mooie film en bij mij draait t ook om de liedjes en deze film heeft echt mooie liedjes *zucht*

shahad
Mooie film!!!! John Abraham en Vidya Balan waren de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt om te zien!!!!!

5/5

Mooie film met veel leuke en vrolijke liedjes..
Ik heb de film al 5 keer gezien, maar ik denk dat ik de film nog wel een aantal keren zal gaan kijken.

Ik heb een 5,0 gegeven..
Toppie film....!!!!!!!!!!!!!!

avatar van Wannes84
Iemand enig idee of deze titel op dvd verkrijgbaar is (R2NL)?

hoe moet je deze film bekijken

(Wannes84) ja die film is wel verkrijgbaar op dvd