Daniel and the Superdogs (2004)

Alternatieve titel: Daniel en de Superhonden

Canada / Verenigd Koninkrijk
Drama / Familie

geregisseerd door André Mélançon
met Matthew Harbour, Claire Bloom en Wyatt Bowen

Daniel is een elfjarig jongetje wiens moeder is overleden. Hij voelt zich erg eenzaam en zoekt daarom steun bij de honden van het asiel. Samen met zijn vrienden Colin en William en zijn vriendin April traint hij Gipsy, de hond waarmee hij een speciale vriendschap heeft gesloten. Daniel wil Gipsy mee laten doen aan een hondenshow. Natuurlijk hoopt hij dat Gipsy zal winnen.

avatar van Phantasm
Redelijke jeugd/familiefilm waar ik wel wat meer had van verwacht, leuk om een keer gezien te hebben.