Mix (2004)

Verenigde Staten / Hongarije
Komedie / Drama

geregisseerd door Steven Lovy
met Alex Weed, Dorka Gryllus en Péter Rudolf

Mitch is een jonge kerel uit Californië die zijn opleiding (klassieke piano) combineert met zijn passie (muziek mixen). Ook seks boeit hem enorm. Wanneer hij met zijn vader naar Hongarije trekt om er zijn grootmoeder te bezoeken, besluit hij dan ook meteen een bezoek te brengen aan 'Café Budapest', een erotische club die hij ontdekte op het internet. Het wordt een hachelijke onderneming, want Mitch wordt bestolen, afgezet, in elkaar geslagen, achtervolgd door de politie. Tenslotte belandt hij op een volksdansclub. Intussen vertrekt vader alleen terug naar de Verenigde Staten. Niet alleen omdat Mitch zijn vliegtuig miste, maar ook omdat hij het gewaagd heeft zich te moeien met de familieruzie. Vaderlief vindt dat zijn zoon zich maar moet zien te redden in Boedapest en alleen naar huis moet raken.