• 8.292.667 stemmen

My Husband My Killer (2001)

Drama | 95 minuten

Genre: Drama

Oorsprong: Australië

Geregisseerd door: Peter Andrikidis

Met onder meer: Colin Friels, Martin Sacks en Geoff Morrell

IMDb beoordeling: 5,8 (185)

Plot My Husband My Killer

Wanneer Megan Kalajzich doodgeschoten wordt in haar slaap, verdenken inspecteur Inkster en zijn team haar schatrijke echtgenoot Andrew. De miljonair en zijn familie houden hun onschuld staande, maar volgens Inkster en zijn team is er geen twijfel mogelijk

Andrew Kalajzich

George Cannellis

Bob Richardson

Marlene Watson

Greeneyelady1

Ik ben benieuwd waar deze film uiteindleijk op uit zal draaien.

Weinig reacties ook weer op deze film behalve de bijna 3 sterren die t gekregen heeft.

avatar van JellevOosterhout

JellevOosterhout

nou mij lijkt de film niet veel!

avatar van Joyy

Joyy

gebaseerd op wat?

avatar van nightbreed

nightbreed

Ik vond/vind dit wel een boeiende film, vooral omdat het gebasseerd is op feiten, ik heb nou eenmaal een zwak voor dit soort geruchtmakende moordzaken. Het acteerwerk is prima en de film verveelde me geen seconde.

Tarkus

Een beetje eigenaardig dat je zeer moeilijk een afbeelding of poster van deze film vind, want een slechte film is dit zeker niet.

Misschien omdat hij weinig bekend is dat er ook nog geen DVD van is gemaakt wellicht, wat ik persoonlijk wel zonde vind.

Ik heb hem op het digitaal net gezien, en heb me met deze film geen seconde verveeld, minder bekende acteurs maar daarom niet minder goed.

Boeiend verhaal, dat waar gebeurd is, altijd interessant voor een film, en dat is dan ook een goede film geworden.

Voor liefhebbers van 'echt' speurwerk, een aanrader deze prent !!