My Husband My Killer (2001)

Australië

geregisseerd door Peter Andrikidis
met Colin Friels, Martin Sacks en Geoff Morrell

Wanneer Megan Kalajzich doodgeschoten wordt in haar slaap, verdenken inspecteur Inkster en zijn team haar schatrijke echtgenoot Andrew. De miljonair en zijn familie houden hun onschuld staande, maar volgens Inkster en zijn team is er geen twijfel mogelijk

Greeneyelady1
Ik ben benieuwd waar deze film uiteindleijk op uit zal draaien.
Weinig reacties ook weer op deze film behalve de bijna 3 sterren die t gekregen heeft.

avatar van JellevOosterhout
nou mij lijkt de film niet veel!

gebaseerd op wat?

avatar van nightbreed
Ik vond/vind dit wel een boeiende film, vooral omdat het gebasseerd is op feiten, ik heb nou eenmaal een zwak voor dit soort geruchtmakende moordzaken. Het acteerwerk is prima en de film verveelde me geen seconde.

Een beetje eigenaardig dat je zeer moeilijk een afbeelding of poster van deze film vind, want een slechte film is dit zeker niet.
Misschien omdat hij weinig bekend is dat er ook nog geen DVD van is gemaakt wellicht, wat ik persoonlijk wel zonde vind.
Ik heb hem op het digitaal net gezien, en heb me met deze film geen seconde verveeld, minder bekende acteurs maar daarom niet minder goed.
Boeiend verhaal, dat waar gebeurd is, altijd interessant voor een film, en dat is dan ook een goede film geworden.
Voor liefhebbers van 'echt' speurwerk, een aanrader deze prent !!