Pokiri (2006)

India
Actie

geregisseerd door Puri Jagannath
met Mahesh Babu, Ileana en Prakash Raj

Pokiri gaat over een man, Pandu (Mahesh Babu), die politieagenten vermoordt. Hij zit in de gang van Ali Bhai, die in Dubai woont. Pandu wordt verliefd op Shruti (Ileana), een aerobics instructeur. Ze begint hem ook leuk te vinden, wanneer ze ziet wat voor dingen hij doet, wil ze hem nooit meer zien. Er ontstaat een ruzie in de gang van Ali Bhai en daardoor komen Ali Bhai en Pandu tegenover elkaar te staan.

shahad
Dit is een telugu (een van de indiase talen) film en ik heb deze film gezien zonder dat ik het taal ken . Ik begreep er niet veel van omdat er ook geen ondertitelingen waren, maar ik vond de actie echt gaaf en de liedjes waren ook leuk. Zulke films zijn hier niet verkrijgbaar daarom moest ik aan mijn neef zeggen om te sturen. Maar verder echt een top-film!

4/5

avatar van kinjutsu
Ik snap eigenlijk niet dat dit soort films op moviemeter worden toegelaten. Aan de lengte, het plot en de poster zie je al dat het 3(DUIZEND) keer niks is. Echt een schande, dat terwijl films als NU http://www.imdb.com/title/tt0344128/ met Mads Mikkelsen niet worden toegestaan omdat ze te kort zijn. Ik weet het, je moet nou eenmaal grenzen stellen, but then again, denk dan ook na over die grenzen als je DIT soort films op de site zet.

Dit heeft een 7,8 op imdb en dat korte filmpje van jou net een 5,6. Waar heb je het in hemelsnaam over.

avatar van kinjutsu
De enige reden dat de film een hoog cijfer heeft is omdat grote Indiase gemeenschappen dit soort films kijken en zonder na te denken en hoog cijfer geven.

shahad
kinjutsu schreef:

Wat praat jij? Heb je de film ook zelf gezien? Kom niet praten als je het niet gezien hebt.