Another Language (1933)

1 stem

geregisseerd door Edward H. Griffith
met Helen Hayes, Robert Montgomery en Louise Closser Hale

Stella en Victor ontmoeten elkaar in Europa, worden verliefd en trouwen al snel daarna. Wanneer het jonge stel terug gaat naar Amerika, maakt Stella kennis met Victor's familie. Zijn moeder blijkt een bazige vrouw te zijn, die iedereen manipuleert. Hun huwelijk dreigt daarop stuk te lopen wanneer Victor bij de problemen de zijde van zijn familie kiest.

avatar van Dutchfan
Zeer goed geacteerde film.
Hayes trouwt met Montgomery en krijgt te maken met diens vreselijke familie.
Roddelende schoonzusters,vervelende zwagers,een verliefde neef en vooral een monsterlijke schoonmoeder,meesterlijk gespeeld door Louise Closser Hale,die kort na de film plotseling overleed.