Tre Engle og Fem Løver (1982)

Alternatieve titel: Three Angels and Five Lions

Denemarken
Komedie / Familie

geregisseerd door Sven Methling
met Michael Nezer, Otto Brandenburg en Jesper Lund

Oom Georg komt er met zijn nichtje en twee neefjes achter dat een stel kunstdieven een kostbaar schilderij, genaamd 'De Drie Engelen' hebben gestolen. Zodra zij de kans krijgen, ruilen zij het gestolen stuk om voor een schilderijtje van de kleine Oscar, genaamd 'De Vijf Leeuwen'. Natuurlijk laten de dieven dit niet over hun kant gaan.