ad

Genre: Drama

Geregisseerd door: Brad Gann

Met onder meer: Michael Angarano, Brendan Gleeson en Emily VanCamp

Over Black Irish

"Two brothers, you can choose your dreams, but you can't choose family."

Cole McKay is 16 jaar en kampt met problemen met zijn Iers-Katholieke familie. Zijn oudere broer Terry zit in een wereld van drugs en misdaad, zijn zus Kathleen probeert de schaamte te verbergen van een zwangerschap van een onwettig kind en Coles vader zit aan niets anders dan de drank. Het enige wat Cole op de been houdt is zijn liefde voor honkbal. Hij is erg getalenteerd en wil de top bereiken in de honkbalcompetities.

avatar van edejong

edejong

Eentje die ik in de gaten ga houden..

avatar van ralfsjam

ralfsjam

mooi in beeld gebrachte familie drama met goede acteurs en opzich goed verhaal. en daar zat ook een beetje mijn probleem, het verhaal! dat was opzich goed. alle verhaallijnen waren goed, maar het kon me niet echt vast pakken, en daar zat denk ik het probleem. soms heb je dat wel eens, dan klopt het wel, maar het pakt je niet. en dat is jammer. misschien hadden ze er een lijntje uit moeten halen of de film een half uurtje langer moeten maken. toch een 3.5

avatar van vranque

vranque

briljant.

Wat mij vooral verbaasde was dat ik hier achteraf las dat het een produktie uit de vs was terwijl ik zelf vond dat de (in mijn ogen europese produktie) soms de neiging had naar amerikaanse maatstaven.

avatar van tonniedorrie

tonniedorrie

Vond deze tegenvallen wel goed gespeeld , maar er gebeurde niet veel in daarom een 2,5*

avatar van tal1b

tal1b

leuk om een keer gezien te hebben

avatar van CreativeStar

CreativeStar

Ik vond het wel heeel erg langzaam op gang komen ..

Wel aardig gespeeld, maar maximaal voor een keer ..

Niet mijn smaak ..

avatar van Issybizzy

Issybizzy

K heb em net afgekeken... Zeer mooie film, precies hoe het leven is.

Het lijkt net alsof de goeie films niet worden gezien, aangezien de stemmen. Dat is best wel jammer eigenlijk